Забронювати номер
Бронювання проживання

captcha
Вкажіть Ваші контакти

Оновлений готель у самому серці Луцька

Розважальні програми для ідеального святкування

Відкриття нового проекту в Хмельницькому

Кращі конференц-зали тут

Новий готель мережі в самому серці Києва

Новий готель у Чернівцях!

Сертифікат - ідеальний подарунок

Бронюй готелі-партнери Alliance


Повернення коштів

Правила повернення при оплаті на сайті  optimahotels.com.ua:

Для повернення коштів Вам необхідно надати заяву на ім’я ФОП, (потрібно вказати повне ім’я ФОП вказаного в рахунку, Додаток), з проханням про повернення грошей згідно оплаченого рахунку №________ від ___.___.20___ р в розмірі ____ грн. (заява повинна бути написана від руки, з підписом і датою).
У заяві необхідно вказати номер рахунку кредитної картки, з якої здійснювалася оплата (на іншу картку кошти не повертаються), саме на цю кату буде здійснено повернення сплаченої суми. Також необхідно вказати реквізити банку, в якому здійснювалась оплата, а саме: код ЄДРПОУ, МФО і розрахунковий рахунок банку.
Скан-копію заяви (в електронному варіанті) потрібно надіслати на електронну адресу: reservation.hg@optimahotels.com.ua
Пiсля перевiрки коректностi, оригiнал заяви потрiбно надiслати на поштову адресу: вул. Тепловозна, 18д, Київ, 02081, Україна (з позначкою «для бухгалтерії ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент»).
Після отримання коректно заповненої заяви на повернення (оригіналу), кошти будуть повернуті на рахунок гостя, з якого проводилась оплата.


Правила повернення при оплаті у відділенні банку або через банкінг (в застосунку):

1. Заява на ім’я (в залежності від того, на кого була проведена оплата):  
ФОПа, (потрібно вказати повне ім’я ФОПа вказаного в рахунку, Додаток), з проханням про повернення грошей згідно оплаченого рахунку №________ від ___.___.20___ р в розмірі ____ грн. (заява повинна бути написана від руки, з підписом і датою).
В заяві необхідно вказати номер рахунку картки, з якої здійснювалась оплата (на іншу картку гроші не повертаються), і на який буде здійснене повернення сплаченої суми. Також необхідно вказати реквізити банку, в якому здійснювалась оплата, а саме: код ЄДРПОУ, МФО і розрахунковий рахунок банку.
2. Копія 1-ї та 2-ї сторінки паспорту гостя, який здійснював оплату і сторінку з реєстрацією. Копії мають бути затверджені підписом власника, датою і прописаною фразою «згідно оригіналу».
3. Копія ідентифікаційного номеру гостя.
4. Оригінал квитанції про оплату:

- оригіналу чека про оплату (при оплаті через касу банку)
- оригінал платіжного доручення / банківська виписка з мокрою печаткою, яку можна отримати у відділенні банку (при оплаті через "Інтернет-банкінг")

Скан-копії вище зазначених документів (в електронному варіанті) потрібно надіслати на електронну адресу: reservation.hg@optimahotels.com.ua
Пiсля перевiрки коректностi, оригiнал заяви потрiбно надiслати на поштову адресу: вул. Тепловозна, 18д, Київ, 02081, Україна (з позначкою «для бухгалтерії ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент»).
Після отримання коректно заповненої заяви на повернення (оригіналу), кошти будуть повернуті на рахунок гостя, з якого проводилась оплата.

 

 
Головна Правила мережі Повернення коштів