ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ»
Останнє оновлення: 01 квітня 2018 р.
Це Положення про конфіденційність Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма Хотел Менеджмент» (далі — «Положення») відноситься до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ» (ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент») і до всіх готелів, об'єднаних під зонтичним брендом Optima Hotel Group1 (далі спільно — «Optima Hotel Group», «ми» або «нас»). У всьому світі гостям готелів під зонтичним брендом Optima Hotel Group надаються обслуговування, продукти і умови проживання найвищої якості. Ми з великою повагою ставимося до Вашого бізнесу і цінуємо Вашу довіру. Ми розуміємо всю важливість конфіденційності. Тому ми розробили це Положення з метою пояснити наші правила, що стосуються особистої інформації, отриманої в усній чи письмовій формі або наданої при відвідуванні даного сайту, наших готелів або з інших джерел. Незважаючи на те, що в цьому Положенні узагальнено описуються правила, які прийняті в готелях під зонтичним брендом Optima Hotel Group у всьому світі, місцеві закони змінюються, і в деяких юрисдикціях можуть бути встановлено обмеження щодо нашою діяльності з обробки даних.Таким чином, наші фактичні правила у цих юрисдикціях можуть бути більш обмеженими, ніж ті, які описані в цьому Положенні, для забезпечення відповідності місцевим вимогам. Якщо Ви є резидентом Європейської економічної зони (ЄЕЗ), просимо Вас ознайомитися з Додатком 1 до даного Положення для отримання додаткової інформації про використання ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» Ваших персональних даних.
Використовуючи будь-який з наших продуктів або послуг і/або погоджуючись з цим Положенням Ви розумієте і погоджуєтесь на збір і використання персональних даних у відповідності з інформацією, яка представлена у даному Положенні.
Зверніть увагу, що дане Положення не розповсюджується на обробку особистої інформації від імені або за дорученням сторонніх компаній і постачальників послуг.
Готелями, об'єднаними під зонтичним брендом Optima Hotel Group, є готелі з якими Ви можете ознайомитися, здійснивши перехід за посиланням: https://optimahotels.com.ua/uk/hotels/
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптіма Хотел Менеджмент» є управляючою компанією, контролюючою всі данні про гостей з використанням програм Servio HMS і HMS Loyalty. Всі готелі, які входять в портфоліо зонтичного бренду Optima Hotel Group використовують програми Servio HMS і HMS Loyalty.
1. Особиста інформація яка збирається ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптіма Хотел Менеджмент» збирає персональні дані при спілкуванні з гостем та іншими контактними особами, в ході ведення бізнесу, а також за допомогою програм Servio HMS и HMS Loyalty. Така особиста інформація може включати: Ваші ім’я/прізвище, поштову адресу, адресу виставлення рахунку, адресу електронної пошти, номер телефону, інформацію про бронювання, проживання або відвідування готелю; відомості про участь в конкурсах, лотереях або маркетингових програмах (навіть якщо Ви не зупинялись в одному з наших готелів); відомості про придбані продукти чи послуги; особисті дані: національність, рівень доходу, номер паспорта, місце і дату видачі паспорта; дані поїздок; інформація про платежі, така як номер та інші дані Вашої платіжної карти, а також інформацію аутентифікації та інші дані рахунку і облікового запису, пов’язаного з мобільними рахунками; відомості про Ваші уподобання при виборі номеру; відомості про об’єм маркетингової інформації, яку Ви бажаєте отримувати; відомості про автомобілі на яких Ви можете прибувати у наші готелі; огляд і думки про наші бренди чи готелі (якщо вони визначені або пов’язані з Вами); замовлені пакети послуг, які включають бронювання готелю; групи з якими Ви пов’язані під час проживання в готелі; інформацію, надану у зв’язку з участю у програмі лояльності; інші види інформації, наданої Вами або отриманої нами про Вас.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може зробити запит даних про туристичні групи, включаючи імена і номера учасників програми. Ми також можемо збирати інформацію, яка відноситься до розмов, включаючи реєстрацію або моніторинг дзвінків, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів в цілях контролю якості і навчання та інші види зв’язку, наприклад, повідомлення, отримані через додаток або SMS-повідомлення.
Крім того, нижче наведені випадки, коли ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» необхідна додаткова особиста інформація.
• Участь у програмах лояльності Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest и Optima Business. Спеціально для наших постійних гостей і корпоративних клієнтів ми розробили 4 програми лояльності, які задовольняють потреби навіть найбільш вимогливих гостей Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest и Optima Business. Кожна програма лояльності пропонує особливі умови і максимальну вигоду не тільки для туристів, які вибирають готелі нашої мережі місцем свого відпочинку, але і для корпоративних клієнтів, які цінують оперативність оформлення і легкість у використані. У випадку Вашої участі в програмах лояльності ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» здійснює збір інформації для участі в програмах лояльності: Ваше ім’я, стать, особисту і робочу контактну інформацію, посаду, дату народження, країну і місто проживання, назву підприємства; інформацію про Ваш обліковий запис і реєстраційні дані у програмах лояльності; інформацію, зворотній зв'язок або контент, надання Вами інформації щодо Вашого відношення до маркетингових переваг, до Вашої участі в опитуваннях, розіграшах лотерей, конкурсах або рекламних пропозицій на наших веб-сайтах або в додатках, а також інформацію подібного роду про третіх осіб; інформацію зібрану під час проживання в готелі або за допомогою систем відеоспостереження місць громадського користування, інтернет-систем (в тому числі бездротових мереж, які збирають інформацію про Ваш комп’ютер чи мобільний прилад, або Вашого місцезнаходження), ключ-карти та інші системи і технології забезпечення безпеки; інформацію, зібрану під час використання веб-сайту; контактні дані та іншу відповідну інформацію про співробітників корпоративних клієнтів і постачальників послуг, а також про інших осіб, з якими ми співпрацюємо.
• Опитування. Під час опитувань ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» можуть знадобитися демографічні дані або інша особиста інформація.
• Збір інформації в готелі. Іноді у відповідності до вимог місцевого законодавства ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» вимушене вимагати у Вас додаткову особисту інформацію при реєстрації і заселенні в готель. В готелях ми можемо використовувати систему охоронного відео нагляду та інші засоби безпеки, які дозволяють фіксувати і зберігати зображення гостей та відвідувачів у громадських місцях, а також інформацію, пов’язану з Вашим місцезнаходженням в наших готелях (за допомогою ключ-карт і інших пристроїв). Ми також можемо використовувати систему охоронного відео нагляду та інші технології, які здійснюють запис звуку або відео для захисту наших співробітників, гостей та відвідувачів наших готелів у дозволених законом випадках. Крім того, нам може знадобитися додаткова інформація для надання ряду послуг в готелі: відвідування спа-центру, організація заходів.
Профілі заходів. При плануванні заходу ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» реєструє дані заходу або зустрічі, дату, кількість гостей, опис номерів. При проведенні корпоративних заходів нам знадобиться інформація про організацію: назва, річний бюджет, кількість заходів які фінансуються за рік. Ми також збираємо інформацію про гостей, які є членами Вашої групи або приймають участь у заході. Якщо Ви відвідуєте нас у складі групи, ми можемо мати у своєму розпорядженні Ваші особисті відомості, наданні групою, і можемо зв’язуватися з Вами за результатами Вашого візиту в складі групи або участі в заході на Ваш розсуд у дозволених законом випадках. Якщо Ви відвідуєте нас в межах заходу, у передбачених законом випадках, ми можемо надавати особисту інформацію про Вас організаторам заходу. Якщо Ви займаєтесь організацією заходу, ми також можемо ділитися інформацією про Ваш захід зі стороннім постачальником послуг, які можуть пропонувати послуги для заходу, у дозволених законом випадках.
• Соціальні мережі. Якщо Ви бажаєте приймати участь в заходах та акціях, які проводить ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» у соціальних мережах, нам може знадобитися певна інформація з Вашого облікового запису у соціальній мережі: місцезнаходження, реєстрації в готелях, участь в заходах, інтереси, фотографії, зміни в статусі і список друзів. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» також може дозволити Вам приймати участь в конкурсах з наданням фото, наприклад, зробленого під час вашого перебування у нас, які Ви можете викладати в соціальних медіа для голосування, показу чи участі в інших рекламних акціях.
В доповнення до інформації, яку ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» отримує безпосередньо від Вас, ми можемо також створювати інформацію про Вас на основі наданої Вами інформації або іншої зібраної нами інформації.
2. Особиста інформація яка отримується ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» від сторонніх компаній
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» також може отримувати інформацію про Вас у третіх осіб, включаючи інформацію, від компаній туроператорів і турагентів, компаній з обслуговування платіжних карт та інших партнерів, з соціальних мереж у відповідності з Вашими налаштуваннями відносно таких сервісів, а також з інших сторонніх джерел, які можуть надати нам відомості про Вас згідно з законодавством. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може використовувати і надавати цю інформацію (а також об’єднувати її з іншими наявними у нас даними про Вас) із зазначеними в цьому Положенні цілями.
3. Використання ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» наданої Вами особистої інформації
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» використовує Ваші персональні дані різноманітними способами, в тому числі для надання і персоналізації послуг, які Ви запитуєте і очікуєте від нас, щоб запропонувати Вам найвищий рівень обслуговування, на який Ви розраховуєте в номері та у всіх готелях нашої мережі, для управління програмами лояльності, здійснення заходів з прямого маркетингу і збуту у відповідності до наведеного нижче детальним описом. Перед обробкою Ваших даних ми отримуємо Вашу згоду, якщо це необхідно у відповідності до діючого законодавства.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» зобов’язане збирати певні данні, включаючи Ваші ім’я/прізвище, адрес, платіжну інформацію, а в деяких країнах – інформацію про проїзні документи для оброблення Вашого бронювання. У випадках відмови надати необхідну інформацію ми не зможемо оформити Ваше бронювання.
• Учасники програм лояльності Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest и Optima Business.
Якщо Ви є учасниками програм лояльності Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest и Optima Business, ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» використовує Ваші данні для ідентифікації, управління програмами лояльності з метою забезпечити індивідуальний підхід через наші послуги для передачі новин, рекламних та ділових матеріалів в різноманітні служби ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент», а також для персоналізації реклами і контенту, що доставляються Вам через інтернет, електронну пошту, мобільні пристрої, засоби медійної реклами, а також на нашому сайті у додатках і через нашу службу підтримки клієнтів у відповідності з вказаними Вами уподобаннями щодо засобу зв’язку. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» також використовує Ваші дані у випадку Вашої участі в програмах лояльності, для того, щоб:
- забезпечити активізацію, персоналізовану роботу карткових продуктів і застосування умов програм лояльності при бронюванні і розміщенні Вас в готелях, що входять в портфоліо зонтичного бренду Optima Hotel Group;
забезпечувати більш персоналізоване обслуговування, в тому числі надавати Вам інформацію та послуги третіх осіб (наприклад, додаткові послуги в готелях, відвідування місцевих визначних пам'яток і можливість організації та здійснення трансферу);
- проводити дослідження ринку, опитування для визначення рівня Вашої задоволеності якістю обслуговування і з метою забезпечення найвищої якості обслуговування наших клієнтів;
- здійснювати адресний маркетинг і організовувати рекламні кампанії;
- відповідати на запити про надання інформації та послуг, включаючи послуги третіх осіб (наприклад, ресторанів або транспортних компаній);
- забезпечувати Вашу безпеку і охорону в готелі, а також безпеку і охорону персоналу та інших гостей готелю;- вести загальну документацію;
- забезпечувати дотримання і відповідність вимог законодавства України, і прийнятих у відповідності до них правил;
- забезпечити можливість тестувати, оцінювати і вводити нові продукти і послуги.
• Адміністративне управління послугами. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» використовує Вашу особисту інформацію для адміністративного управління програмами, у тому числі надаючи Вам доступ до інформації про Ваш обліковий запис, наприклад, бонусний баланс і пропозиції, на які Ви маєте право; для виконання послуг, які є частиною такої програми; для створення прямого зв’язку між готелями, об’єднаних під зонтичним брендом Optima Hotel Group і між готелями, об’єднаних під зонтичним брендом Optima Hotel Group і Вами; а також для спрощення процесу збору даних.
• Організація ділових зустрічей і заходів. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може використовувати персональні дані, щоб надати Вам відомості про заплановані зустрічі і заходи.
• Маркетинг і комунікація. У дозволених випадках ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може використовувати Вашу особисту інформацію для того, щоб надавати або пропонувати Вам підписку на розсилки, рекламні акції та спеціальні пропозиції, а також інші маркетингові повідомлення відповідно до зазначених Вами уподобаннями щодо способу зв'язку. Ми використовуємо Вашу інформацію для відправки повідомлень під час Вашого перебування, підтвердження бронювання, для відправки маркетингових повідомлень, а також проведення опитувань, лотерей, розіграшів призів та інших конкурсів. Ми можемо відправляти ці повідомлення на електронний адрес, звичайним поштовим листом, за допомогою інтернет-реклами, соціальних медіа, за допомогою телефону, у вигляді текстового повідомлення (у тому числі SMS і MMS), push-повідомлень, повідомлень у додатках, а також іншими засобами (включаючи відправку повідомлень в готелі, наприклад, з використанням телевізійної системи у вас в номері). З вашої згоди ми також використовуємо ваш контент (наприклад, фотографії) із соціальних мереж для відправки медійної реклами, а також на нашому сайті і в додатках. Ми також можемо збирати інформацію про Вашу платіжну картку, яка може бути додана до особистої інформації і використовуватися нами або нашими діловими партнерами з метою визначити тип вашої карти. Ми також можемо співпрацювати з сторонніми компаніями з метою дізнатися чи скористувався відвідувач нашого сайту пропозицією щодо повернення коштів, пов’язаних з його платіжною картою, і надати відвідувачам рекламну інформацію, яка пяснює, як скористуватися цією пропозицією під час перебування в готелі, що входять в портфоліо брендів Optima Hotel Group.
• Підвищення якості послуг. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може використовувати Вашу особисту інформацію з метою підвищення якості надання послуг для того, щоб наш сайт, продукти і послуги зацікавили Вас. Ми також використовуємо Вашу особисту інформацію для того, щоб забезпечити для Вас очікуваний рівень обслуговування в номері та у всіх готелях нашої мережі.
• Коректність даних, аналітика і персоналізація. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може об’єднувати Вашу особисту інформацію з даними сторонніх джерел з метою систематизації та аналітики даних. Ми також використовуємо інформацію з сторонніх джерел з метою забезпечення більш високого рівня обслуговування з індивідуальним підходом до кожного гостя. Наприклад, якщо Ви підключили послуги соціальних медіа або інші облікові записи до наших послуг, ми можемо використовувати цю інформацію для того, щоб забезпечити Вам більш теплий прийом і індивідуальний підхід, або надати її стороннім компаніям і використовувати її відповідно до будь-якого пункту даного Положення.
4. Особиста інформація, яку ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» надає стороннім компаніям
Для того, щоб запропонувати Вам обслуговування найвищого рівня у відповідності з Вашими очікуваннями, ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може надавати Вашу особисту інформацію готелям, об’єднаним під зонтичним брендом Optima Hotel Group, нашими постачальниками послуг, стороннім компаніям та іншим третім особам у відповідності з наведеним нижче поясненням:
• Готелі, об’єднані під зонтичним брендом Optima Hotel Group, включаючи готелі які знаходяться під управлінням. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може надавати особисту інформацію готелям, об’єднаним під зонтичним брендом Optima Hotel Group, а також власниками готелів, які знаходять в нашому управлінні, щоб вони могли окремо або спільно використовувати особисту інформацію для надання Вам послуг, здійснення індивідуального підходу при обслуговуванні і для цілей, описаних вище. Крім того, зупинивши управління готелем, ми надаємо власнику певну інформацію про минулих і майбутніх гостей даного готелю.
• Групові заходи або зустрічі. Якщо Ви зупинилися в одному з готелів об’єднаних під зонтичним брендом Optima Hotel Group у межах проведення групового заходу або зустрічі, інформація, отримана для планування зустрічі або заходу, може бути надана організаторам цих зустрічей і заходів, і якщо необхідно, гостям, які організовують цей захід або беруть участь в ньому.
• Ділові партнери. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може співпрацювати з іншими компаніями з метою надання Вам продуктів, послуг та пропозицій, заснованих на Вашому перебуванню в наших готелях, і можемо передавати Вашу інформацію нашим діловим партнерам, відповідно. Наприклад, ми можемо домовитися з партнерами про надання Вам інших додаткових послуг. Щоб ці послуги були надані, ми повинні повідомити партнерам Вашу особисту інформацію, якщо Ви є учасником програм лояльності Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest и Optima Business, ми можемо надати Вашу особисту інформацію своїм партнерам, щоб вони нарахували Вам знижки, бонуси та інші переваги отримані завдяки Вашій участі в програмах. Ми також можемо передавати Вашу особисту інформацію, таку як адреса електронної пошти, нашим партнерам по туризму з метою допомогти їм оцінити дотримання правил поїздок або використання спеціальних тарифних планів або надати можливість участі в маркетингових заходах спільно з нашими партнерами по туризму. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» також може співпрацювати зі сторонніми організаціями, такими як наші партнерські туроператори, тур-агенти та постачальники платіжних карт, щоб забезпечити можливість доставки реклами нашим спільним клієнтам. Наші партнери можуть мати можливість надати Вам більш слушні пропозиції на підставі інформації про Ваше перебування в наших готелях. Крім того, ми можемо дозволити стороннім партнерам впізнавати Вас при відвідуванні веб-сайту або використані додатку цього партнера, або впізнавати Вас в якості одного зі своїх клієнтів при відвідуванні сайтів, щоб вони могли надавати Вам більш відповідні пропозиції. Ми можемо передавати з використанням діючих заходів безпеки Вашу хешовану адресу електронної пошти стороннім компаніям, щоб вони могли зв'язати його зі своїми хешованими адресами електронної пошти та відправляти Вам рекламу від нашого імені через Інтернет і за допомогою електронної пошти.
• Партнери-організатори рекламних акцій. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може проводити у співпраці з іншими компаніями рекламні акції, розіграші, лотереї, змагання або конкурси, а також надавати призи для лотерей і конкурсів, що проводяться іншими компаніями. Якщо Ви берете участь в одному з розіграшів або конкурсів, ми можемо надати Вашу інформацію нашим партнерам з проведення заходу або стороннім спонсорам.
Послуги в готелях. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може надавати особисту інформацію стороннім постачальникам, які надають на території готелю послуги, включаючи, спа-процедури, послуги коференц-сервісу, послуги харчування та інші супутні послуги.
• Постачальники послуг. ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» довіряє стороннім компаніям надавати послуги і продукти від нашого імені і може передавати їм Вашу особисту інформацію в залежності від обставин. Як правило, наші постачальники послуг за контрактом зобов'язані захищати Вашу особисту інформацію та не можуть іншим чином використовувати або передавати Вашу особисту інформацію, за винятком випадків, коли це може знадобитися законом. При цьому наші постачальники послуг після виявлення випадків шахрайства можуть використовувати, але не надавати Ваші персональні дані з метою виявлення шахрайства.ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може також залучати постачальників послуг для повідомлення новин і доставки Вам рекламних і ділових матеріалів від нашого імені, включаючи персоналізовану рекламу в Інтернеті та додатках для мобільних пристроїв відповідно до своїх уподобань і чинного законодавством. Ми співпрацюємо тільки з компаніями, які надають можливість відмовитися від подібної реклами. Ми також можемо обмінюватися з постачальниками послуг інформацією для того, щоб дозволити Вам розробляти маршрути, вибираючи сайти, заходи, а також ресторани зі списків, які ми підготували персонально для Вас, ґрунтуючись на Ваших перевагах і даних сторонніх компаній.
• Комерційні угоди. По мірі розвитку бізнесу ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може продавати або купувати підприємства або активи, або припиняти управління щодо готелю, який входить на даний час до нашого портфоліо брендів. З огляду на дану обставину, наша компанія може передавати, продавати або поступатися зібраною інформацією включаючи, крім іншого, Інформацію загального характеру (описану далі в Положенні) і персональні дані однієї або кільком афілійованим або незалежним стороннім компаніям в рамках даних комерційних угод. Відповідно до вимог місцевого законодавства ми надамо повідомлення про наш намір передати особисті дані третім особам для цієї мети і пояснимо, як Ви можете відмовитися від такої передачі.
• Доповнення. Крім того, ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може розкрити особисту інформацію у наступних випадках: (І) відповідно до вимог чинного законодавства; (IІ) у відповідь на вимоги уряду або органів державної влади; (IІІ) відповідно до вимог судового процесу; (IV) в якості захисту прав, конфіденційності, безпеки або власності ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент», відвідувачів сайту, гостей, співробітників або громадськості; (V) з метою захисту своїх прав або зменшення можливих збитків; (VI) з метою дотримання умов і положень, зазначених на наших веб-сайтах; (VII) в надзвичайних ситуаціях.
5. Інформація загального характеру
Коли Ви відвідуєте і використовуєте наші веб-сайти і додатки, ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» збирає іншу, що не ідентифікує вас особисто, інформацію про використання Вами сайту, наприклад, каталог сторінок сайту, які Ви відвідуєте, а також кількість відвідувань наших сайтів («Інформація загального характеру»). ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» використовує Інформацію загального характеру, а також дані, отримані від сторонніх компаній для доставки Вам реклами по електронній пошті, через Інтернет (на наших і інших сайтах) і додатки для мобільних пристроїв. Ми також можемо використовувати Інформацію загального характеру для того, щоб дозволити нашим партнерам ідентифікувати Вас як учасника програми лояльності Optima Club, Optima Priority Guest, Optima Corporate Guest і Optima Business при відвідуванні вами веб-сайту партнера або використані додатків партнера, або впізнати Вас в якості одного зі своїх клієнтів при відвідуванні сайтів або використання наших додатків, щоб вони могли надати вам найбільш прийнятні пропозиції.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» використовує cookie-файли та інші технології (наприклад, «точкові маркери», «веб-маяки», «прозорі GIF-файли», посилання в повідомленнях електронної пошти, JavaScript, ідентифікаційні номери пристроїв, присвоєні Google або Apple, або інші подібні технології) для збору такої інформації.
Ви також можете видалити cookie-файли зі свого комп'ютера або блокувати їх в будь-який момент, змінивши налаштування браузера (інформація про те, як видалити або блокувати cookie-файли, знаходиться в меню «Довідка» браузера).
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» не несе відповідальності за налаштування Вашого браузера. Ви можете знайти прості і зрозумілі інструкції про те, як управляти cookie-файлами для різних типів веб-браузерів, на сайті www.allaboutcookies.org.
Примітка для осіб, які проживають в Європейській економічній зоні та Великобританії: Якщо Ви перебуваєте на території Європи, Ви також можете налаштувати Ваші вподобання щодо файлів cookie в розділі Cookie Settings ( «Налаштування файлів cookie»), скориставшись Cookie Consent Manager («Менеджер управління файлами cookie »), який можна знайти тут: Cookie Preferences («Параметри файлів cookie»).
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може використовувати зібрану і накопичену інформацію або анонімну особисту інформацію, отриману від сторонніх компаній, щоб отримати більш точне уявлення про наших користувачів (наприклад, ми можемо використовувати зведену інформацію, щоб обчислити відсоток наших користувачів, які мають конкретний телефонний код міста). Сюди відносяться демографічні дані, такі як дата народження, стать і сімейний стан, передбачувані комерційні інтереси, такі як улюблені продукти або хобі, а також інша інформація, яку ми можемо отримувати від Вас або від третіх осіб.
Так як Інформація загального характеру не ідентифікує Вашу особу, ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може розкривати цю інформацію в будь-яких дозволених законом випадках. У деяких випадках ми можемо об'єднати Інформацію загального характеру з особистою інформацією. У разі додавання Інформації загального характеру до особистої інформації з отриманої в результаті інформацією ми будемо поводитися як з особистою інформацією відповідно до правил даного Положення.
6. Конфіденційна інформація
Поняття «конфіденційна інформація» означає відомості, пов'язані з Вашою расовою приналежністю або національністю, політичними поглядами, релігійними або філософськими переконаннями, участю в профспілках, станом здоров'я, сексуальним життям і орієнтацією, генетикою, кримінальним минулим, а також будь-які унікальні біометричні дані, що використовуються в цілях ідентифікації. У деяких юрисдикціях номера мобільних телефонів, дані про місце розташування та інформація на документах, що засвідчують особу, також є конфіденційною інформацією.
Зазвичай ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» не збирає конфіденційну інформацію, якщо вона не надається Вами добровільно або якщо від нас це не потрібно відповідно до чинних законів або правил. Ми можемо використовувати надані Вами дані про стан здоров'я, щоб забезпечити більш високий рівень обслуговування, який максимально відповідає Вашим потребам (наприклад, надати номер для осіб з обмеженими фізичними можливостями).
7. Особиста інформація, отримана від дітей
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» не збирає навмисно особисту інформацію про осіб молодше 18 років. Якщо Ви є батьками або опікуном, не дозволяйте своїм дітям надавати особисту інформацію без Вашого дозволу.
8. Доступ на сайт з мобільного телефону та послуги, що надаються з урахуванням місцезнаходження.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» пропонує мобільні додатки, які можна завантажити на смартфон або мобільний пристрій. Ці додатки мають різні функціональні можливості, підвищують якість обслуговування клієнтів. У доповнення до наданої послуги наші додатки можуть збирати особисту інформацію та інформацію загального характеру,яка буде використовуватися у відповідності до даного Положення. Наприклад, щоб оформити або змінити бронювання Вам буде потрібно надати деяку особисту інформацію або іншу інформацію в міру необхідності. Перед завантаженням будь-якого з наших додатків ми надаємо відвідувачам посилання на це Положення.
Якщо Ви дозволяєте нашим мобільним додаткам отримувати доступ до інформації про Ваше місцезнаходження на своєму пристрої, наші мобільні додатки можуть використовувати технологію глобальної системи позиціонування (GPS) та інші технології (наприклад, бездротові передавачі, відомі як «маяки») вашого мобільного пристрою, щоб надавати вам інформацію і пропозиції відповідно до Вашого місцезнаходження. «Маяки» дозволяють нам збирати інформацію про Ваше місцезнаходження в готелях-учасниках за допомогою взаємодії з мобільними пристроями, які знаходяться в межах досяжності. Ми можемо використовувати цю інформацію про місцезнаходження, необхідну для підвищення рівня обслуговування в готелі шляхом відправки повідомлень та іншої інформації на Ваш мобільний пристрій, надання навігаційної допомоги при переміщенні в околиці наших готелів та відправлення Вам інформації і пропозицій щодо продуктів, послуг або заходів, які, на нашу думку, можуть представляти для Вас інтерес. Ми можемо передавати ці дані стороннім компаніям, в тому числі бізнес-партнерам і постачальникам послуг з метою надавати Вам інформацію, пропозиції і послуги, які можуть представляти для Вас інтерес. Ви можете заборонити або обмежити збір інформації про місцезнаходження шляхом зміни налаштувань в додатку або зміни налаштувань Вашого мобільного пристрою.
Ми пропонуємо всі ці мобільні і засновані на місцезнаходження послуги тільки в тій мірі, в якій це дозволено місцевим законодавством.
9. Посилання на веб-сайти і послуги сторонніх компаній
Наш сайт і мобільні додатки можуть містити силаки на веб-сайти сторонніх компаній. Зверніть увагу: за збір, використання цих даних і управління ними, а також надання або розголошення даних та інформації, цими сторонніми компаніями, наша компанія відповідальності не несе. Якщо Ви надаєте інформацію на сайтах сторонніх компаній, то на неї розповсюджується політика конфіденційності і умови обслуговування, діючі на цих сайтах. Перед наданням веб-сайтам особистої інформації ми рекомендуємо ознайомитися з їх політикою конфіденційності.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент» може також співпрацювати з обмеженим числом Інтернет провайдерів, що надають безкоштовний доступ в Інтернет для наших гостей. Використання Вами Інтернету в готелі здійснюється відповідно до правил використання та політикою конфіденційності стороннього Інтернет провайдера. Ви можете ознайомитися з цими умовами і правилами за допомогою посилання на сторінку входу в систему або відвідати веб-сайт Інтернет провайдера.
10. Захист особистої інформації
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент» буде вживати розумних заходів з метою: (І) захистити особисту інформацію від несанкціонованого доступу, розкриття, зміни або знищення; (IІ) стежити за точністю і своєчасним оновленням інформації у відповідних випадках. У нашій компанії працює надійна команда професіоналів з інформаційної безпеки, що відповідає за створення, оновлення і управління програмою забезпечення безпеки ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент».
Команда ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент» З глобального забезпечення інформаційної безпеки несе відповідальність за, крім іншого, моніторинг наших систем на випадки потенційних вторгнень, реагування на потенційні інциденти, забезпечення інформаційної безпеки готелів, регулярний аналіз і оновлення засобів контролю безпеки, які використовуються нашою компанією для захисту даних, а також навчання за програмою інформаційної безпеки ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент».
У разі інцидентів, пов'язаних з порушенням безпеки, наша компанія повідомить контрольно-наглядові органи і / або клієнтів відповідно до чинних законів або правил.
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» також вимагає, щоб наші партнери і постачальники послуг робили все можливе для збереження конфіденційності отриманої особистої інформації. При виконанні транзакцій в Інтернеті ми використовуємо достатні засоби технічного захисту особистої інформації, наданої Вами на нашому сайті. На жаль, поки що не існує абсолютно надійної системи безпеки або системи передачі даних через Інтернет.
З метою захисту ваших конфіденційних даних не відправляйте нам номери платіжних карт або будь-яку іншу конфіденційну особисту інформацію по електронній пошті.
11. Передача особистої інформації за кордон
Готелі які входять в портфоліо зонтичного бренду Optima Hotel Group, знаходяться в багатьох країнах світу. І в кожному з готелів Вам запропонують однаково високий рівень обслуговування.
З цією метою Ви підтверджуєте, що ми можемо надати Вашу особисту інформацію іншим учасникам які входять в портфоліо зонтичного бренду Optima Hotel Group, готелям, які перебувають в управлінні ТОВ «Оптіма Хотел менедженту» або постачальникам послуг з закордону. Коли Ви зупиняєтеся в готелях під брендом
Optima Hotel Group за межами України, цей готель передає з використанням системи управління готелями Servio HMS і HMS Loyalty ТОВ «Оптіма Хотел Менеджент» в Україні персональні дані, пов'язані з Вашим бронюванням відповідно до угод про передачу даних, коли це вимагається відповідно до чинних законів або правил. Готель може також зберігати у себе копію Ваших персональних даних, коли це вимагається відповідно до чинних законів або правил. Незважаючи на те, що закони про захист персональних даних в різних країнах можуть бути не настільки досконалими, як у Вашій країні, наша компанія зробить відповідні заходи, щоб з
Вашими персональними даними зверталися відповідно до правил даного Положення та вимог законодавства.
12. Зміни і доступ до особистої інформації
У встановлених чинним законодавством випадках ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може надати Вам відомості про наявну про Вас інформацію і навіть при необхідності Ви можете відкликати свою згоду на певні види обробки Ваших даних і/або попросити змінити, виправити, видалити Ваші персональні дані і/або призупинити її обробку. Всі необхідні оновлення та зміни будуть внесені протягом терміну, встановленого чинним законодавством, і відповідно до вимог закону. У випадках, коли це дозволено законом, може стягуватися відповідна плата на покриття витрат, пов'язаних з обробкою Вашого запиту. Запити можна надсилати електронною поштою на за адресою: cco@optimahotels.com.ua або співробітнику ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент», відповідального за захист даних по телефону Viber / WhatsApp: +38 067 626 1224. З метою збереження конфіденційності відповідь за запит буде відправлений на електронну адресу, зареєстрований у нас або наданий іншим способом.
Крім того, в певних обставинах і відповідно до чинного законодавства Ви можете вимагати, щоб ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» не надавало особисту інформацію про Вас нашим діловим партнерам або щоб ми перестали використовувати особисту інформацію про Вас, зв'язавшись з нами по електронній пошті або за вказаною нижче поштовою адресою. Ми задовольняємо подібні запити відповідно до чинного законодавства.
13. Зберігання особистої інформації
ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» зберігає Вашу особисту інформацію протягом терміну, визначеного умовами даного Положення, якщо тільки вона не вимагає більш тривалого періоду зберігання або інше не передбачено чинним законодавством. Протягом трьох років після завершення Вашого перебування ми зберігаємо Ваші персональні дані, зібрані для цілей визначених даним Положенням. Інші персональні дані зберігаються протягом більш короткого терміну, якщо це можливо і якщо дозволено відповідно до законодавства.
Ми знищимо Ваші персональні дані в найкоротший термін без можливості їх відновлення або відтворення. Персональні дані на паперових носіях будуть знищені надійним способом, наприклад, шляхом подрібнення паперових документів в шредері, спалювання або іншим чином, а персональні дані, що зберігаються в електронному вигляді, будуть знищені з застосування технічних засобів, що гарантують неможливість подальшого відновлення або відтворення цих даних.
14. Вибір маркетингових комунікацій
Якщо Ви надали нам свою контактну інформацію (поштова адреса, адреса електронної пошти або номер телефону) відповідно до Ваших побажань і з Вашої згоди (у випадках, коли вона потрібна), ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» може повідомляти Вам про наші продукти та послуги або запрошувати Вас на заходи по по електронній пошті, за допомогою інтернет-реклами, соціальних мереж, WeChat, WhatsApp, Viber, Telegram, по телефону, за допомогою текстових повідомлень (в тому числі SMS і MMS), push-повідомлень, внутрішніх повідомлень, поштою , через службу підтримки клієнт в, а також за допомогою інших засобів.
Якщо Ви вважаєте за краще не отримувати від нас електронні маркетингові матеріали, Ви можете відмовитися в будь-який час, використовуючи функцію скасування підписки в отриманому від нас електронному листі. Обробка запиту на відмову від розсилки може зайняти до десяти робочих днів.
Ви можете також повідомити про відмову від отримання текстових повідомлень на стійці реєстрації готелю під час Вашого заселення в готель, Вашого перебування в готелі і при виселенні з готелю.
15. Зміни в Положенні
Час від часу в дане Положення можуть вноситися зміни. У разі внесення в дане Положення істотних змін на головній сторінці нашого сайту з'явиться посилання на оновлену версію Положення, а якщо Ви зареєструвалися для використання будь-якого з продуктів або послуг, то отримаєте повідомлення за допомогою обраного способу зв'язку. Дата останнього оновлення даного Положення вказана в цьому посиланню і в верхній частині документу.
Будь-які зміни Положення набувають чинності з дня опублікування його оновленої версії на сайті. Використання сайту, будь-якого з наших продуктів і послуг і/або надання згоди з оновленим Положенням після внесення таких змін означає Вашу згоду на прийняття переглянутого Положення, яке набрало чинності.
16. Зв'язок з нами
У разі виникнення будь-яких питань щодо даного Положення або щодо варіантів використання ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» Ваших персональних даних, а також, якщо хочете висловити подяку або направити скаргу, відправте повідомлення за електронною поштою за адресою cco@optimahotels.com.ua або зателефонуйте нам за телефоном +38 067 626 1224. Ми відповімо Вам при першій можливості.
17. Зміни в Положенні про конфіденційність Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма Хотел Менеджмент»
Оновлене з метою надання більш докладної інформації про те, як ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент» збирає, використовує, поширює і захищає персональні дані наших гостей.
• Додано Додаток 1: «Додаткові положення, які вживаються щодо обробки персональних даних резидентів ЄЕЗ». Додаток 1 містить детальну інформацію, представлену відповідно до Постанови (ЄС) 2016/679 Європейського парламенту і Квітневого ради, 27апреля {{2016}} р, про захист фізичних осіб стосовно обробки персональних даних та щодо вільного переміщення таких даних, зазвичай зване «Спільним регламентом ЄС щодо захисту персональних даних» (GDPR).
Завантажити положення про конфіденційність OHG