Optima Collection Галерея Полтава

Забронювати номер
Бронювання проживання

captcha
Вкажіть Ваші контакти

Optima Collection Галерея Полтава

Відгуки готелю Optima Collection Галерея Полтава

Написати відгук
23.10.2024 Катерина Фролова

Optima Collection Галерея Полтава

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги

Дуже розуміючий персонал. Так сталось, що до готелю я приїхала пізно вночі. Але мене дуже швидко поселили, відповіли на всі мої питання, яких було чимало. Потім на моє прохання без проблем донесли чайник і додаткову ковдру, при чому це все з позитивом та посмішкою. На жаль, не запам'ятала, як звали адміністратора, але я безмежно їй вдячна за терпіння та наданий комфорт - на той момент це було якраз те, що було потрібно!

Відповідь керуючої компанії

Шановна Пані Катерино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі. Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM

Детальніше
30.07.2021 Ирина Шевченко

Optima Collection Галерея Полтава

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Обслуживание
Недоліки
Доброй ночи. Я всегда предпочитаю останавливаться в отелях reikartz group, так как данная сеть асоциировалась у меня с комфортом прежде всего. Но после этой ночи в Галерее Полтава не буду проживать больше никогда и никому не посоветую для деловой поездки, хотя была здесь не в первый раз и все ранее было замечательно. Но сегодня, это не ночь, а кошмар!!! За 1731 грн я получила номер напротив лифта, уснуть не возможно, кровать скрипит ужастно, на 2-х спальной кровати вместо 1-го матраца- 2-ва. И бонус: полный номер комаров. Такое впечетление, что их со всей Полтавы собирали в один номер. Девочки приветливые фумигатор принесли быстро, но разве нельзя сразу сказать, если есть такая проблема. Камера пыток, а не номер ( к стати 410).
Відповідь керуючої компанії

Уважаемая Ирина,
Благодарю Вас за выбор нашего отеля и обратную связь. 
Мне очень жаль, если Ваш покой был нарушен посторонним шумом, и наличием комаров. При Вашем следующем бронировании мы постараемся предоставить Вам наиболее тихий номер для Вашего максимального комфорта, а также сразу разместим в номере фумигатор для Вашего пользования.
Будем рады видеть Вас вновь,

Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
 

Детальніше
29.10.2019 Владислава Каневська

Optima Collection Галерея Полтава

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги

Зручне розташування - поруч багато кафе, цілодобовий АТБ. Чемний персонал - в коридорах вітаються з уважним поглядом, покоївка чемно уточнювала чи треба прибрати (люблю вішати "не турбувати"). Адміністратор Наталя - неймовірно професійна, вдумлива, чітко відповідає на запитання і дає необхідні роз'яснення: дуже приємні враження! В номері - є все необхідне, холодильник, зокрема. Ліжко і постіль - комфортні і зручні. Світильник над ліжком - також. Я попросила чайник - мені його надали.

Недоліки

В номері - старенький ковролін, який не справив враження чистого... В душі - вода нормально не стікає, злив - забитий... Але, мабуть, найбільше здивувало - в комп'ютері конференц-сервісу нема (ЗОВСІМ!) української мови... Захотілося перевірити чи я точно в ПОЛТАВІ?! І чи я в Україні?

Відповідь керуючої компанії

Шановна Пані Владислава, 
Щиро вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями. 
Була проведена хімчистка килимового покриття в Вашому номері, а також прочищено душовий злив. Приносимо наші вибачення щодо вказаних Вами недоліків. 
За Вашим побажанням ми можемо налаштувати на ноутбуці будь-яку бажану Вами мову. 
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб могли оперативно виконати Ваші побажання. 
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!

З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG

Детальніше
25.04.2019 Алена

Optima Collection Галерея Полтава

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги

В прошлом месяце проводили тренинг в Галерее. Все было замечательно. Хотела бы отдельно отметить портье Анну, которая оперативно реагировала на наши нестандартные запросы и очень помогла в решении нескольких проблем. И особенную признательность хочу выразить Виктории, администратору ресторана, которая максимально быстро организовала питание для всей группы, учтя все пожелания участников. Спасибо!

Відповідь керуючої компанії

Уважаемая Алена, 
Спасибо Вам большое за обратную связь. Ваше мнение очень важно для нас. Благорадю Вас за то, что ометили работу наших сотрудников. 
Ждем Вас снова в нашей сети!

С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG

Детальніше
29.11.2017 Ірина Семенець

Optima Collection Галерея Полтава

Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Недоліки

В готелі Рейкарц Галерея Полтава від Рейкарц лише сніданки та крита тераса. Все інше — це старий готель радянських часів в стадії дуже неквапливого ремонту. А мені є з чим порівнювати, це п`ятий готель цієї мережі, в якому я зупинялася. Номер 205 — старий, з величезними брудними плямами на стінах та підлозі, пожовтілим від старості кондиціонером, радянськими, напівобідраними шторами та обшарпаними меблями. Розетки — дві на номер, і звичайно, подалі від ліжок. Щоб вимкнути світильник біля ліжка, треба вставати. Ну, нема чого залежуватися)))) Маю зазначити, що номер 206 — дещо кращий, вже з частковим ремонтом. Тому на фоні переклеєних стін і більш сучасного освітлення, класно виглядають обдерті крісла ))) Під ліжком — стаканчики та пляшки (закотилася флешка, тож довелося заглянути під ліжко). Капці принесли лише після дзвінка адміністратору, хоча вони входять в перелік включених послуг. Але навіщо ж їх залишати в номері заздалегідь, певно, вдома покоївкам теж згодяться)) Чайник, зі слів адміністратора, один (!!!) на весь готель, тому нам він не дістався. Щоб скоритатися сейфом, потрібно взяти ключ від нього в адміністратора, і напевно, він також один на весь готель, бо дуже просили не загубити і не забути здати при виселенні. Запаркувати машину в гаражі коштує 40 грн./доба, і нам не дозволяли заїхати в нього, поки ми повністю не оплатили номери. Коли заїхали, то стало зрозуміло, чому — щоб не відмовилися ))) Бо гараж нагадує сарай нерадивого господаря — все вперемішку — вазони з зів`ялими квітами, старий холодильник і диван, будівельні матеріали і ще багато чого цікавого. Пані, яка виконувала роль бармена в ресторані ввечері 25.11, на питання, які два лікери входять в коктейль, радісно відповіла “білий і чорний”, після більш детального “допиту” впевнено сказала, що “персиковий і смородиновий”. Напевно, требо було бути розумнішими, не ризикувати і замовити пиво, але вирішили “йти до кінця”. В результаті, після п`ятихвилинних пошуків чогось (підказки, як робити коктейль?) в коктейль пані намішала Тріпл Сек (може, й не знає, що це апельсин) і полуничний сироп. Обіцяного в меню фрешу лайма взагалі не було, як і тростникового цукру. І ця радість, до речі, коштувала 130 гривень. І жирна крапка))) О 8:30 ранку в неділю нас розбудив звук дрелі - ну, ремонт же ж))) Так, я читала в номері папірець з вибаченнями за тимчасові незручності з огляду на ремонт. Але, панове, судячи з відгуків, цей ремонт тягнеться вже майже 2 роки — це достатній час, щоб привести готель до ладу, не кажучи вже про якість обслуговування. Або хоча б зробіть тимчасову знижку на вартість номерів, бо зараз виходить, що нас тупо розвели на гроші, бо такий готель коштує вдвічі дешевше! Ще й як знущання — парковка і халати — за додаткову вартість. Рейкарц — це улюблена мережа нашої сім`ї. Ми не лише завжди плануємо поїздки з зупинкою в тих містах, де є ваші готелі, але й рекомендували вас всім своїм знайомим. Вартість готелів Рейкарц не належить до бюджетних варіантів, але я завжди знала, за що я плачу гроші і який рівень обслуговування отримаю. Завжди... до Полтави. На жаль, після такого занурення в радянські часи і відчуття, що тебе “розвели, як лоха”, довіра до Рейкарц кудись зникла.

Відповідь керуючої компанії
Шановна пані Ірина!
Нам дуже приємно, що Ви обираєте готелі мережі й саме тому нам неймовірно шкода, що Ваше перебування в готелі «Reikartz Галерея Полтава» залишило негативні враження. Ми завжди намагаємось максимально докласти зусиль, щоб перебування Гостів було приємним, комфортним та зробити більше, якщо маємо можливість.
На данний час в готелі дійсно проводяться ремонтні роботи з метою улучшення стану номерів та оновлення готелю. Деякі ремотні роботи є гучними і ми максимально намагаємось їх переносити на той час, щоб не заважати нашим Гостям. Ми розуміємо, що внутрішні питання та робочі моменти готелю не повинні турбувати Гостей, але на жаль з ремонтними роботами стикаємось з такою ситуацією.
Усі зазначені Вами невідповідності ми прийняли до роботи. З персоналом готелю буде проведено роз’яснювальну роботу, щодо виконання їх роботи належим чином, згідно стандартів мережі.
Нам неймовірно приємно, що, як Ви зазначили, Reikartz – це улюблена мережа Вашої родини. Та маємо надію, що Ви залишитесь нашими постіними Гостями та у нас буде можливість виправити Ваше враженя та відновити довіру до нас.
Дякую Вам за відгук. Думка та враження наших Гостів мають для нас велике значення.
З повагою,
Катерина Зюзіна
Директор з гостинності RHG

 

Детальніше
07.09.2017 Дмитрий Костинюк

Optima Collection Галерея Полтава

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги

Отель расположен в Центре города. Приветливый персонал, сервис объемный, но не навязчив. Очень порадовала чистота как в номере так и в самом отеле. Отдельное спасибо повару за великолепную кухню.

Детальніше
16.12.2016 Георгий

Optima Collection Галерея Полтава

Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Останавливались в Reikartz Полтава в троем занимали 3 разных номера (332, 331,337). Являемся корпоративными клиентами сети Reikartz, но этот отель самый худший. В номерах все старое, начиная от общей обстановки и заканчивая ковровыми покрытиями и ламинатом, который разваливается на кусочки. Отдельный вопрос по душевым кабинам, которые мало того, что очень маленькие, так еще в них плесень и ржавчина. В моем (номер 332) был практически забит сток воды, воняло, одна дверца душевой кабине еле висела на одном ролике, держатель под распылитель душа был поломан уже давно, так же практически поломана кнопка слива туалетного бачка. Завтрак так же не принес радости - постоянно чего-то не было - то тарелок, то хлеба, то воды в чайнике и приходилось ловить персонал и просить принести. Считаем, что этот отель позорит известное имя Reikartz. Предлагаем отправить управляющего и персонал на обучения в Reikartz Днепр, где всегда чистота и вежливый персонал, готовый помочь по любым вопросам. В ближайшее время больше не будем останавливаться в этом отеле, пока не произойдут изменения.

Георгий
Відповідь керуючої компанії

Георгий, добрый день!
Нам приятно, что Вы и Ваши коллеги останавливаетесь у нас по всей сети! Я не буду оправдывать Ваши замечания. Действительно, отель «Рейкарц Галерея Полтава» вошел в сеть уже в не найлучшем состоянии. Первым этапом вхождения отеля в сеть было внедрение стандартов обслуживание, шведской линии, обучение персонала. Сейчас у нас проходит поэтапный ремонт в отеле, и уже к концу марта у нас будет новый расширенный зал ресторана, а далее несколько номеров в стиле "Рейкарц". В остальных номерах максимально поддерживаем комфорт и чистоту.
Пример фото одного из номеров, в котором Вы проживали.

Надеюсь, в дальнейшем Вы оцените изменения в "Рейкарц Галерея Полтава"
С уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству

Детальніше
13.01.2016 Федор

Optima Collection Галерея Полтава

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Расстроился отелем в Полтаве. Ожидал лучшего.Цена дороже,чем в Сумах,качество и обслуживание намного хуже. Номер стандарт-как больничная палата, отвалившаяся плитка в сан.узле и ремонт старый, особенно зеленые обои в номере, пятна на ковровом покрытии. Очень было холодно. Завтрак ужасный-если первым не поел,то позже кушать нечего,гречка на вид была как вроде ее три дня назад сварили, и постоянно разогревали, сухое печенье и все. Почему нельзя было досыпать блюда? Официантки не приветливые, лишь бы отцепились от них. Не понятно-почему нельзя было заказать кофе в ресторане в 20.00, если работает до 23.00. Адекватным был только администратор Алексей. Ожидал приятных впечатлений и хорошего обслуживания как в других отелях сети-получил плохое настроение за дорогую плату. Очень не приятно. Теперь сомневаюсь-останавливаться в других городах в отелях этой сети.
Відповідь керуючої компанії

Добрый день, Федор!

Спасибо за отзывы о Reikartz Сумы и Reikartz Галерея Полтава.

Отель в Полтаве не так давно стал частью семьи Reikartz, поэтому нам необходимо время, чтобы довести уровень сервиса до уже привычного для наших гостей.
Мы обязательно сделаем работу над ошибками с персоналом по всем Вашим замечаниям.
На днях в Полтаве в ресторане отеля работал наш французский шеф-повар Жан-Луи Дюжер, поэтому ждем положительные изменения в меню и качестве приготовления блюд.

Всегда Вам рады и ждем Вас в гости вновь!


С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hotel Group

Детальніше

Готель «Optima Collection Галерея Полтава» працює з посиленими заходами безпеки!

У вартість номера входить: проживання, сніданок, Wi-Fi, тренажерний зал, податки (крім туристичного збору). З 1 січня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,5% — для резидентів (внутрішній туризм) та 0,5% — для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.

Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері зі сніданком – 600 грн