Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Туристичний збір - це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.
Платники збору:
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 258 Податкового кодексу України.
Резидент це (Посилання)
Нерезидент це (Посилання)
Групи осіб, які звільняються від сплати туристичного збору:
1. Скасування бронювання раніше, ніж за 24 години до стандартного часу заїзду в готель.
2. Ви можете відмінити бронювання по електронній пошті reservation@uaha.com або по телефону +38 (067) 238 14 01
3. У разі скасування бронювання менше, ніж за 24 години до стандартного часу заїзду в готель чи в разі не заїзду, сума передоплати не повертається і вважається штрафом.
4. Заявки на скасування бронювання, корекцію бронювання, повернення коштів приймаються з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00.
5.У разі скасування бронювання юридичною особою менш, ніж за 24 години, юридична особа сплачує штраф у розмірі 100% за першу добу проживання, незалежно чи були зроблена передоплата.
1. Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За розміщення дітей старше 5 років, дорослих на додатковому місці і за надання дітям до 5 років додаткового місця в номері стягується плата згідно з прейскурантом готелю. Вартість можна дізнатися, звернувшись в готель або в центральний відділ бронювання Альянс.
2. Готель має право розірвати договір (здійснити виселення), якщо споживач: порушує Правила проживання у готелі «Воскресенський», що призводить до матеріальних збитків та/або створює незручності для інших споживачів; не сплачує, несвоєчасно та/або не в повному обсязі сплачує вартість готельних послуг; порушує громадський правопорядок; порушує тишу з 22-00 до 8-00 годин; палить номері або порушує Правила пожежної безпеки. Готель має право відмовити в поселенні у наступних випадках: у споживача відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві; у споживача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться; споживач відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі; споживач внесений у список небажаних відвідувачів; в інших випадках, передбаченим законодавством України.
В готелі можливо проживання с тваринами кількістью 1 особь, вартість 400 гривень за кожну добу проживання.
Тваринами в готелі визнаються домашні тварини дрібних і середніх порід. У будь-якому випадку готель залишає за собою право попередньо визначати, чи можливе проживання даної домашньої тварини в номері. У готелі дозволено проживання людей з обмеженими можливостями та обслуговуючими їх потреби тваринами (собаки- поводирі або інші тварини). Дозволено перебування на території готелю тварин спеціальних поліцейських підрозділів (охоронні собаки, собаки-нюхачі та ін.)
1. Бронювання проводитися за запитом на відділ бронювання. Протягом 20 хвилин менеджер відділу бронювання перевірить наявність номерів для Вас.
2. Після підтвердження бронювання Вам на пошту буде вислано "Підтвердження не гарантована бронювання" посиланням для оплати.
3. Приватне бронювання, зроблене на сайті, спочатку має статус негарантованої. Негарантоване бронювання має силу в протягом 20 хвилин після скоєння бронювання. Альянс і готель залишає за собою право скасувати негарантоване бронювання в разі несвоєчасної оплати.
4. Ви можете зробити Ваше бронювання гарантованим, здійснивши оплату за допомогою банківської карти в розмірі повної вартості проживання перейшовши за посиланням в підтвердженні бронювання. У разі, якщо Ви не заїжджаєте в готель чи відмовляєтеся від бронювання менш ніж за 24 годин до стандартного часу заїзду в готель, сума оплати не повертається.
5. Підтверджуючи бронювання номера в готелі, гість бере і погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком ануляції замовлення та правил, що діють в разі не заїзду.
6. Ціни вказані в гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях. Ми приймаємо оплату банківським переказом або онлайн банківськими картами міжнародних платіжних систем: Visa, Master Card, American Express та ін.
Безповоротний тариф - онлайн тариф при повній попередній оплаті послуги, у встановлений час з моменту бронювання.
Безповоротний тариф діє при попередньому бронюванні та 100% передоплатою проживання, не підсумовується з іншими спеціальними пропозиціями і знижками. У разі анулювання, які не заїзду або скорочення проживання повернення грошових коштів за цим тарифом не передбачено. Продовження проживання гостя здійснюється за поточним тарифом, що діє на момент продовження.
Додаткові знижки на дане спецпропозиція не поширюються.
Дія карт лояльності не поширюється на дане спецпропозиція.
При виборі безповоротного тарифу гість автоматично погоджується з даними правилами.
Якщо у вас виникли додаткові питання або вам необхідно забронювати номер, ви можете звернутися до відділу бронювання Альянс по телефону з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00: 0 800 330 710 або написати нам на e-mail: reservation@uaha. com.
У вартість номера входить: проживання, Wi-Fi.
Сніданок не входить у вартість проживання і може бути замовлений додатково вартість: 150 гривень. Сніданок надається за системою тейблдот і може бути обраний, як опція при бронюванні по телефону.
З 1 січня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,5% — для резидентів (внутрішній туризм) та 0,5% — для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
У разі якщо Вам необхідний рахунок з ПДВ, просимо звернутися до відділу бронювання Альянс.
Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері залежить від обраного тарифу харчування.
У данному готелі не діють корпоративні карти Optima Club, Priority Guest і Corporate Guest.