Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Туристичний збір - це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.
Платники збору:
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 258 Податкового кодексу України.
Резидент це (Посилання)
Нерезидент це (Посилання)
Групи осіб, які звільняються від сплати туристичного збору:
1. Скасування бронювання раніше, ніж за 24 години до стандартного часу заїзду в готель.
2. Ви можете відмінити бронювання по електронній пошті reservation.hg@optimahotels.com.ua або по телефону 0 800 304 500
3. У разі скасування бронювання менше, ніж за 24 години до стандартного часу заїзду в готель чи в разі не заїзду, сума передоплати не повертається і вважається штрафом.
4. Заяви на скасування бронювання, корекцію бронювання, повернення коштів приймаються з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00.
5.У разі скасування бронювання юридичною особою менш, ніж за 24 години, юридична особа сплачує штраф у розмірі 100% за першу добу проживання, незалежно чи були зроблена передоплата.
1. Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За розміщення дітей старше 5 років, дорослих на додатковому місці і за надання дітям до 5 років додаткового місця в номері стягується плата згідно з прейскурантом готелю. Вартість можна дізнатися, звернувшись в готель або в центральний відділ бронювання Альянс.
3. Гість зобов'язаний відшкодувати збитки готелю в разі втрати або пошкодження майна готелю, а також відповідає за порушення, завдані запрошеними їм особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією готелю.
1. Оплата проживання проводиться при бронюванні готелю на сайті.
2. Приватне бронювання, зроблене на сайті, спочатку має статус негарантованої. Негарантоване бронювання має силу в протягом 20 хвилин після скоєння бронювання. Готель залишає за собою право скасувати негарантоване бронювання в разі несвоєчасної оплати.
3. Ви можете зробити Ваше бронювання гарантованим, здійснивши оплату за допомогою банківської карти в розмірі повної вартості проживання. У разі, якщо Ви не заїжджаєте в готель чи відмовляєтеся від бронювання менш ніж за 24 годин до стандартного времени прибуття в готель, сума оплати не повертається.
4. Підтверджуючи бронювання номера в готелі, гість бере і погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком ануляції замовлення та правил, що діють в разі не заїзду.
5. Ціни вказані в гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях. Ми приймаємо оплату банківським переказом або онлайн банківськими картами міжнародних платіжних систем: Visa, Master Card, American Express та ін.
6. У вартість номера не включений туристичний збір.
Якщо у вас виникли додаткові питання або вам необхідно забронювати номер, ви можете звернутися до відділу бронювання Альянс по телефону з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00: 0 800 330 710 або написати нам на e-mail: reservation @ uaha. com. Також Ви можете забронювати номер онлайн на сайті https://optimahotels.com.ua/uk/
У вартість номера входить: проживання, Wi-Fi, податки, харчування згідно обраного тарифу
Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця.
З 1 січня 2019 року рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору в розмірі 0,3% - для резидентів (внутрішній туризм) і 0,3% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення особи в готелі.
Представники готелю не діють корпоративні карти Optima Club, Priority Guest і Corporate Guest.